Конкурсна програма Фестивалю «ЕКСПО-ЗІРКА» складається з трьох конкурсів: 2. Виставковий маркетинг.
3. Виставковий дизайн*
(* конкурс "Виставковий дизайн" має окремі номінації)1. Виставковий менеджмент.
Всеукраїнський студентський конкурс:«Виставковий менеджмент»
Тематичні розділи:
• стратегія розвитку виставкової діяльності в України та світі;
• теоретико-методологічні засади функціонування виставкових підприємств;
• пріоритетні напрями підвищення ефективності прийняття управлінських рішень у вітчизняній практиці виставкової діяльності;
проблеми та перспективи формування інфраструктури виставкової діяльності в Україні;
• управління матеріально-технічною базою виставкових підприємств;
Всеукраїнський студентський конкурс:«Виставковий маркетинг»
Тематичні розділи:
• маркетингові комунікації у виставковій діяльності;
• рекламно-інформаційна діяльність виставкових підприємств;
• ціноутворення на ринку виставкових послуг; продуктова політика виставкових підприємств; • PR та брендінг у виставковій практиці.
Всеукраїнський студентський конкурс «Виставковий дизайн»
Номінації: «Дизайн виставкового центру» та «Дизайн виставкового приміщення».
Дизайн-проект виставкового центру та приміщення повинен враховувати існуючі в Україні технічні можливості і передбачає оформлення виставкового центру, центрального входу до виставкового павільйону, зону реєстрації, приміщення для проведення виставки в цілому, прес-конференцій, презентацій, шоу-показів, дефіле моделей та інші.
Номінація: «Дизайн виставкового стенду».
Дизайн-проект виставкового стенду повинен бути спрямований на створення прийнятних умов для роботи персоналу, мати технічні умови для розміщення необхідного обладнання та проведення переговорів.
Номінація: «Виставковий інформаційний дизайн».
Дизайн-макет рекламно-інформаційного засобу повинен мати відношення до виставкового заходу і представляти собою один або декілька наступних засобів:
- Виставковий плакат, інформаційний лист, запрошення на виставку; обкладинка виставкового каталогу, інформаційний буклет; зовнішня реклама: вітрина, вивіска, лайтбокс та інші.; внутрішня реклама, дизайн сувенірної продукції.
Номінація: «Виставковий фоторепортаж».
Тематичний матеріал для фоторепортажу може включати такі виставкові сюжети, як: церемонія відкриття виставки, спілкування на виставці відвідувачів та експонентів, фотографії виставкових стендів та приміщення, ділові та культурно-розважальні заходи.
Номінація: «Виставковий відеодизайн».
Відеоролик, сюжет якого пов’язаний з презентацією виставкового заходу.
Номінація: «Дизайн промо-костюму».
Дизайн одягу учасника виставкового заходу, який використовується для залучення відвідувачів виставки на виставковий стенд.