Головна Заходи та події Про Федерацію Календар виставок Статистика | Новини UFI Виставкові новини Члени федерації Посилання Зворотній зв'язок |
[09.12.2020]
Віртуальна реальність - як працює онлайн агровиставка
4 грудня 2020 49 0
Переклад з англійської
Виставки EuroTier та EnergyDecentral, що відбуваються у Німеччині, вперше
пройдуть тільки в онлайн-форматі. Як це буде виглядати, як взяти участь у виставці та дізнатись більше про кожен стенд? Kurkul.com публікує
рекомендації для учасників і відвідувачів.
Виставка EuroTier у 2002 році стала першою виставкою DLG з власним веб-
сайтом: www.eurotier.de. У 2021 році разом з експозицією EnergyDecentral
вона стане першою виставкою DLG, яка за допомогою інтерактивної інтернет-
присутності максимально компенсує реальне відвідування та живі зустрічі з
експонентами і відвідувачами за рахунок можливостей цифрової платформи.
Інтерфейс платформи виконаний німецькою та англійською мовами, спілкування
з експонентами і користувачами можливе всіма мовами світу. Якщо у
користувачів виникають труднощі з розумінням англо- або німецькомовного
інтерфейсу, то можна використовувати функцію автоматичного перекладу,
інтегровану в більшість браузерів, зокрема Chrome, Edge, Firefox.
У чому основна відмінність від колишньої версії виставки?
Цифрова інтерактивна платформа для EuroTier і EnergyDecentral, у порівнянні
з існуючою досі базою даних, відрізняється живим спілкуванням.
Спочатку користувач створює свій профіль, як у соцмережах, і отримує таким
чином цифрову ідентичність. Після реєстрації учасник цифрової платформи
може контактувати з експонентами й іншими користувачами: обмінюватися
цифровими "візитками", розширювати мережу знайомств, вести відеорозмови з
представниками експонентів або ж іншими відвідувачами, зберігати і
систематизувати інформацію про цікавих експонентів та їх продукти, а також
заходити у розділ "Моя виставка" або ж разом зі своїми колегами і
партнерами синхронно переглядати на екрані комп'ютерів пропозиції
експонентів та обговорювати їх у форматі відеодзвінка.
За кожним експонентом закріплена рубрика "Співробітники компанії" з фото,
контактами співробітників і зазначенням мови спілкування. Таким чином
відвідувач може звернутися до тих співробітників, з якими він може говорити
своєю рідною мовою.
Також є можливість зайти у відео-конференцзал, так званий "showroom", щоб
вступити в відеоконтакт із співробітниками компанії. Якщо користувач хоче,
щоб до нього звернулися пізніше, наприклад, у чаті, він може натиснути на
кнопку "Цікаво" або відправити заявку на переговори з експонентом.
Пропозиції та продукцію експонентів можна швидко знайти через
повнотекстовий пошук, покращена індексація з вільно заданими ключовими
словами підвищує ефективність пошуку.
Поряд зі спілкуванням з іншими користувачами й ознайомленням з
інформаційними пропозиціями експонентів кожен користувач цифрової платформи
може безкоштовно взяти участь у численних ділових заходах виставки, задати
питання спікерам і поспілкуватися з ними безпосередньо. Ділові заходи
будуть проводитися насамперед англійською та німецькою мовами, окремі
конференції та круглі столи пройдуть також іншими мовами, в тому числі
російською. Панель інструментів
Якщо провести курсором з лівого боку екрана, відкривається рядок пошуку, що
дозволяє перейти до розділів "Експоненти", "Ділова програма", "Тематичні
форуми", "Нетворкінг" і "Моя виставка". У середній частині екрана
виводиться список обраних користувачем експонентів і заходів у прямому
ефірі, а також спікерів тематичних форумів.
Угорі правого стовпчика розташовані персональні функціональні розділи:
перелік осіб у мережі (з експортованою контактною інформацією), актуальні
чати, персональний календар (також експортується, наприклад, в Outlook).
Тут відображаються всі вхідні запити, список дзвінків і найближча
призначена зустріч. У налаштуваннях профілю можна індивідуально
конфігурувати функції роботи у мережі. Ті, хто не готовий особисто
спілкуватися, можуть відключити відповідні функції.
Якщо вибрати в лівому меню або посередині екрану режим "Моя виставка",
з'являється огляд для оптимального планування відвідування виставки: яких
експонентів планується відвідати, які доповіді обов'язково хотілося б
почути і які зустрічі заплановані на найближчий час. Не "симулятор
сільськогосподарської виставки", а контактна й інформаційна платформа
Платформа EuroTier digital свідомо відмовилася від віртуального відтворення
виставкових стендів і павільйонів, оскільки вони можуть добре служити в
якості презентаційного і комунікаційного майданчика тільки у реальному
часі. Користувач або відвідувач фокусується на тому, що він шукає, і
використовує при цьому як критерії пошуку назву компанії, вид продукції,
теми ділової програми, імена спікерів і відвідувачів.
У віртуальних стендах на цифровій платформі немає потреби, адже вони
ефективні для спілкування тільки у реальному просторі.
Будь-який користувач, незалежно від наявності досвіду спілкування в
соцмережах, легко освоїть функції інтуїтивного інтерфейсу цифрової
платформи EuroTier digital. Рекомендації щодо технічної підготовки
Невелику перешкоду при вході на цифрову платформу доведеться подолати
деяким користувачам корпоративної мережі інтернет: можливо, необхідно буде
вимагати від системного адміністратора дозвіл на користування мікрофоном і
камерою при завантаженні сайту https://eurotier.digital.dlg.org. На
стартовій сторінці EuroTier/Energy Decentral Digital є кнопка, що стартує
діагностику комп'ютера з метою перевірки можливості використання аудіо- і
відеофункцій. Якщо у вас є права адміністратора на комп'ютері, ви,
спираючись на рекомендації діагностики, без проблем можете підготувати свій
комп'ютер до відвідування EuroTier digital.
Джерело - eurotier.com
© Kurkul.com, 2020 р.
Kurkul.com 2020.12.04 16:00
https://kurkul.com/spetsproekty/932-virtualna-realnist--yak-pratsyuye-onlayn-agrovistavka