Виставкова федерація України
Exhibition federation of Ukraine
Укр   Рус   Eng


 
Виставкові новини

Виставкові новини

[27.02.2021]
Головна зустріч рітейлу країни: про що будуть говорити на RAU Expo 2021


чт, 02/25/2021 - 17:13

14-15 квітня у НСК "Олімпійський" відбудеться ювілейна - V найбільша
спеціалізована виставка індустрії рітейлу й девелопменту в Україні RAU Expo
2021. Серед спікерів ділової програми представники компаній: Брокард-
Україна, Nielsen, INTERTOP Ukraine, АТБ, КОЛО, БЦ і ТРЦ Retroville, ТРЦ
Dream Town, Фокстрот, Антошка та інші. Організатор - Асоціація рітейлерів
України. Захід пройде з дотриманням усіх протиепідемічних заходів.



Учасників RAU Expo 2021 очікують:
2 дні насиченої програми й нетворкінгу;
3 конференц-зали;
80+топ-спікерів - власники і топ-менеджмент сфери рітейлу й девелопменту,
торговельної нерухомості й компаній B2B;
90+ компаній-експонентів у виставковій зоні;
500+ компаній-учасників;
презентації кейсів, нових об'єктів торговельної нерухомості та панельні
дискусії.



А також зустрічі з представниками провідних компаній ринку та іноземними
рітейлерами.



Серед перших підтверджених спікерів заходу:
Борис Марков, генеральний директор корпорації АТБ;
Сергій Войцеховський, співзасновник мережі КОЛО, член ради директорів BGV
Group;
Катерина Гуленок, голова PR-департаменту Брокард-Україна;
В'ячеслав Склонний, комерційний директор Фокстрот;
Марія Самплавська, директор з маркетингу INTERTOP Ukraine;
Рената Якубченієне, генеральний директор БЦ і ТРЦ Retroville;
Максим Гаврюшин, операційний директор Budhouse Group;
Дмитро Бушмакін, chief marketing officer Budhouse Group;
Наталя Кравець, комерційний директор підрозділу Property Management Dragon
Capital;
Валерій Бондарь, директор з маркетингу АТБ-маркет;
Роман Ємець, керуючий директор ТРЦ Dream Town;
Павло Щербаков, засновник і СЕО Consulting for Retail;
Ганна Ільчук, генеральний директор Nielsen Україна та Білорусь;
Тетяна Карлова, СЕО Invogue Fashion Group;
Вадим Орлов, СЕО Антошка
та інші.



Теми цьогорічних сесій формувались на основі актуальних запитів індустрії
стосовно ведення бізнесу в умовах обмежень і після локдаунів.
Тренди та аналітика ринку рітейлу. Як змінюється поведінка клієнта в
онлайні та офлайні.
Конкуренція: як залишатися лідером в настільки конкурентному полі.
Ресторанний реформат. Як адаптуються кафе та ресторани в умовах постійних
карантинних обмежень.
Інноваційні рішення та технології для рітейлу й комерційної нерухомості.
Франчайзинг - можливості для бізнесу. У що варто інвестувати.
Активна експансія турецьких брендів. Потенціал українського ринку.
Маркетингова стратегія ТРЦ у 2021. На що варто робити акцент у період
пандемії.
Антикризові комунікації. Як правильно реагувати на негатив покупця.
Трансформація HR-процесів в умовах пандемії. Як корпоративна культура
впливає на ефективність бізнесу під час кризи.



Партнери заходу: девелоперська компанія Budhouse group; елітний житловий
простір Linden Luxury Residences; Consulting for Retail та вода "Крайна".



Асоціація рітейлерів України слідкує за епідеміологічною ситуацією і якщо в
зазначені дати захід не зможе відбутися - він буде перенесений. Усі
обов'язки компанією-організатором будуть виконані перед партнерами та
учасниками.



Детальніше про захід - https://rau.ua/rau-expo/



Придбати квитки можна за посиланням https://payment.rau.ua/#tickets



Бізнес.ua 2021.02.25 17:19
https://www.business.ua/uk/node/11569

←Назад | Всі теми →


The Global Association
of the Exhibition Industry

Всесвітня ассоціація
виставкової індустрії