Виставкова федерація України
Exhibition federation of Ukraine
Укр   Рус   Eng


 
Виставкові новини

Виставкові новини

[12.06.2019]
Якими були головні акценти четвертого "Modern Retail Forum"


15:09 10.06.2019

Майбутнє ритейлу - за єдиною системою з технології інновацій та емоційного
досвіду. Такими були головні акценти четвертого (і другого в цьому році)
"Modern Retail Forum". Подію організувала міжнародна компанія "Modern-Eхро"
у Варшаві, відбулась у межах 12 Конгресу ринку FMCG, на якій компанія була
ключовим партнером.



Про це повідомляють на сайті підприємства.



Конгрес був сформований з кількох тематичних панелей і форуму "Modern-
Eхро", довкола теми якого - "Шлях до магазину майбутнього" - згуртувалися
експерти сфери ритейлу з Польщі, України, Румунії, Великобританії та США.



Ритейл крізь призму трендів, інновацій; потенціал нейромаркетингу - для
розуміння найглибших потреб сучасного споживача; закономірності поведінки
клієнтів - через етнографію. Чому одні магазини завершують свій шлях, і за
рахунок чого інші швидко стають успішними? Як бачить споживацький досвід
наука неврологія.



Співвласники "Modern-Eхро", генеральний директор Петро Пилипюк (Україна) та
генеральний директор "Modern-Expo" SA Богдан Лукасік (Польща) виступали як
експерти ринку В2В, на якому спільно працюють понад 20 років. Петро Пилипюк
з темою "Роль інновацій в трансформації ритейлу" розповів, чому сьогодні
компанія робить ставку на інновації і який ефект для бізнесу своїх
партнерів вони можуть принести найближчим часом. А Богдан Лукасік, зі своєю
темою "Чорно-білі аспекти технологічної революції в ритейлі" зосередився на
тому, що ж може стати на заваді у впровадженні новітніх технологій, який
віковий сегмент варто враховувати ритейлерам, плануючи свої стратегії, та
які партнерські моделі можуть стати найбільш виграшними уже завтра.



Сьогодні "Modern-Eхро" - міжнародна компанія, постачальник комплексних
рішень для ритейлу в Центральній та Східній Європі. Це означає, що до її
компетенцій належить розробка концептів магазинів будь-якого формату, вона
володіє ресурсом, який дає можливість працювати з проектом від ідеї й до
реалізацій. Цим, зокрема, займається компанія "SQUARES", партнер якої Ігор
Дідок, під час "Modern Retail Forum" виступив з темою "Історія бренду в
процесі проектування магазину". Де розповів про те, як відбувається процес
створення нового концепту, через які етапи він проходить та як
трансформація торговельного простору здатна змінити емоційну складову
сучасного ритейлу.



Паралельно з форумом компанія представила виставку SMART-продуктів, над
якими вона працює спільно з партнерською інноваційною компанією MINT. Це
"Self Checkout" (каса самообслуговування), вітрина холодильна GL; беквол
цигарковий мультимедійний зі смарт-полицею; стійка зі смарт-полицею.



Серед величезної кількості обладнання для ритейлу, у "Modern-Eхро" є також
лінійка поштоматів, які виготовляють за ексклюзивною розробкою компанії
"ОMNIC", інноваційного постачальника комплексних self service рішень для
логістики та ритейлу.



Виставковий стенд компанії "Modern-Eхро", як частина її великого проекту
"Магазин майбутнього" для виставки на "EuroShop2020" у Дюссельдорфі,
отримав багато схвальних відгуків клієнтів та партнерів. Тут відбулись
важливі зустрічі з представниками таких відомих компаній як "Zabka",
"Netto", "Rotte Group", "Coca-Cola", "Epicentr K".



За підсумками організаторів, у цьому році Конгрес в цілому відвідали 1200
гостей, 450 представників та топ-менеджерів ритейл-мереж, 500 FMCG
виробників, 250 представників сфери послуг.



Район.in ua 2019.06.10 16:36
https://business.rayon.in.ua/news/154979-iakimi-buli-golovni-aktsenti-chetvertogo-modern-retail-forum



←Назад | Всі теми →


The Global Association
of the Exhibition Industry

Всесвітня ассоціація
виставкової індустрії