Виставкова федерація України
Exhibition federation of Ukraine
Укр   Рус   Eng


 
Виставкові новини

Виставкові новини

[12.04.2019]
Kyiv Music Days: українські та європейські експерти музичного бізнесу на "Олімпійському"


З 12 по 14 квітня на НСК "Олімпійський" відбудеться Міжнародний форум
концертної та культурної індустрії KYIV MUSIC DAYS.

Мета заходу - поділитися досвідом та обговорити актуальні питання музичної
індустрії, розвиток музичної сфери в Україні, розширення її можливостей та
інструментарію, залучення нових технологій та їхня адаптація на ринку.

У цьому році в рамках форуму Kyiv Music Days відбудуться: конференція
концертної індустрії, шоукейс-фестиваль, премія Kyiv Music Days Awards,
виставка.



Конференція концертної індустрії
Три дні форуму будуть включати в себе освітні лекції, майстер-класи та
панельні дискусії за участі українських спікерів та запрошених зарубіжних
гостей.
Програма Kyiv Music Days розділена на три великих секції - Main, Arrange і
Trends.



Секція Main - спікери, про чиї кейси говорить весь світ - європейські
фестивалі та їхня організація, правові питання в музичній індустрії,
культурна дипломатія і профільна освіта. Особливо цікавою секція буде
організаторам, промоутерам і всім, хто бажає зануритися в світ музичної
індустрії.



Спікери, яких варто почути:
Katalin F"uri - директор з комунікацій Sziget Cultural Management Ltd.
Кейс: "Принципи і правила побудови успішної комунікації масштабного
проекту";
Юрій Нікітін - генеральний продюсер mamamusic, знакові проекти - Ірина
Білик, VERKA SERDUCHKA, НеАнгели, NIKITA, АВІАТОР, ARMIA, Ольга Горбачова,
KAZKA;
Михайло Ясинський - генеральний продюсер Secret Service EA. Кейс:
"Королева ночі. Оля Полякова". Стратегічний PR як спосіб досягти sold-out
на всіх найбільших майданчиках країни;
Simon De Winter - менеджер артистів (раніше - тур-менеджер Kaiser Chiefs,
Fink, Kwabs). Кейс: "Гастрольний бізнес. Україна і Великобританія. Минуле і
майбутнє";
Євген Філатов - композитор, саунд-продюсер, засновник групи The Maneken,
саунд-продюсер ONUKA и The Elephants. Лекція в форматі Q & A;
Максим Ткаченко - засновник і директор "Квартал-Концерт". Кейс: "Створення
і просування успішних брендів на прикладі компанії "Квартал-Концерт".
Повний список спікерів - на сайті.



Секція Arrange - даний напрямок присвячено роботі ЗМІ і технічного
забезпечення заходів. Тут, з одного боку, організатори концертів і рентал-
агенції сценічного обладнання поділяться досвідом і специфікою співпраці. З
іншого - представники профільних ЗМІ та музичні лейбли розкажуть про те, в
якому розрізі сьогодні необхідно вибудовувати комунікацію один з одним.
Секція буде цікава представникам ЗМІ, PR-никам, промоутерам і артистам.



Спікери, яких варто почути:
Євген Кибець - засновник концертного агентства Happy Music Group.
Дискусія: "Що не так з української музичної журналістикою. Поради від
гравців ринку";
Олексій Бондаренко - засновник блогу про нову українську музику LiRoom.
Кейс: "Платформа про нову українську музику. Як ми трансформуємо LiRoom з
маленького блогу в велике медіа";
Григорій Фатьянов, Дмитро Терешков, Женя Сугак і Стас Корольов (YUKO) -
представники лейблу Masterskaya. Кейси: "Хто такий самобутній артист?
Досвід лейбла Masterskaya", "Інструменти просування самобутнього артиста,
які реально працюють", презентація Masterskaya HUB;
Сергій Малецький - засновник концертного агентства H2D. Дискусія: "Рентал
і промоутер. Чи існує ефективна співпраця? ";
Андрій Іноземцев - діяч мистецтва. Директор проектів Alina Pash і
Счастливые Люди. Раніше - букінг-агент Noize MC, Anakondaz, Кравц, арт-
директор Crystal Hall. Лекція в форматі Q & A;
Повний список спікерів - на сайті.



Секція Trends - це можливість дізнатися більше про актуальні теми і тренди
галузі. Спікери ділитимуться інформацією про нові можливості та технології -
блогінг, влогінг і соціальних мережі, інструменти маркетингових
колаборацій селебріті і брендів, також будуть підняті теми безкоштовного
просування контенту та авторських прав. Кейси даної секції будуть
інформативні для музичних менеджерів, артистів і представників ЗМІ.
Спікери, яких варто почути:
Анна Міщенко - засновниця компанії Convergo, куратор напрямку Celebrity
Marketing. Кейс: "Маркетингові колаборації брендів і селебріті";
Андрій Куртов, Анна Сутуліна і Максим Яковлев - представники відеолейбла
AIR Music. Кейс: "Топ 10 стереотипів музиканта щодо YouTube", "Безкоштовні
способи просування кліпу", "Чому відеоблогери популярні і чому музикантам
варто у них повчитися";
Соня Сотник - ведуча Radio ROKS. Кейс: "Як саме і навіщо потрапляти в ефір
радіостанції";
Олена Осипчук - PR-директор компанії WOG. Кейс: "Невипадкові випадковості.
Як брендам вибудовувати відносини з селебріті";
Ірина Горова - продюсер MOZGI Entertainment, співзасновник MOZGI GROUP.
Кейс: "1 + 1 = 11 або чому селебріті і бренди повинні працювати разом";
Музичні гурти KADNAY і Alloise.
Повний список спікерів - на сайті.



Шоукейс-фестиваль
Шоукейс-фестиваль - відома світова практика формату music week: музиканти
і виконавці різних стилів презентують себе перед професійною аудиторією,
яка складається із менеджерів, промоутерів, представників музичних
агентств, лейблів і звукозаписних компаній.



На Kyiv Music Days працюватимуть різножанрові сцени: Jazz Stage, Different
Sounds Festival Stage, Electronica Stage, Indie Stage, RAP.UA Stage і World
Music Stage.
У кожної з сцен - своя унікальна локація і партнер.



Kyiv Music Days Awards 2019
В рамках щорічної галузевої премії Kyiv Music Days Awards будуть визначені
професіонали музичної індустрії в наступних номінаціях:
Найкращий промоутер / концертне агентство;
Найкращий квитковий оператор;
Найкращий менеджер артиста;
Найкращий музичний журналіст;
Найкращий PR (менеджер / компанія);
Найкраще видання про музику;
Найкращий затишний концертний майданчик (місткістю до 500 чоловік);
Найкращий концертний майданчик (місткістю до 1500 чоловік);
Найкращий великий концертний майданчик (місткістю від 1500 чоловік);
Найкращий технічний підрядник (звук);
Найкращий технічний підрядник (світло).



Виставка
Виставкова зона на Kyiv Music Days 2019 буде включати в себе: виставку
музичних інструментів та обладнання від Musician.UA: Музикант.укр, зону
активностей від відеолейбла AIR Music, стенд з мерчем, платівками, книгами
та сувенірною продукцією, а також безліч фотозон.



Купити квиток



НСК Олімпійський 2019.04.11 19:13
http://www.nsc-olimpiyskiy.com.ua/news/kyiv-music-days-/

←Назад | Всі теми →


The Global Association
of the Exhibition Industry

Всесвітня ассоціація
виставкової індустрії