Виставкова федерація України
Exhibition federation of Ukraine
Укр   Рус   Eng


 
Виставкові новини

Виставкові новини

[11.04.2019]
Євген Мушкін, генеральний директор ВДНГ: "Для відпусток - немає часу!"


Jevgen Muskin, generalnyj dyrektor VDNG: "Dlja vidpustok - nemaje casu!"

На київському ВДНГ підбили підсумки зимового сезону - вже кілька років
поспіль центр проводить у себе масштабний захід "Зимова країна. Про це,
реформи на держпідприємстві, музеї та плани на майбутнє ми поговорили з
генеральним директором ВДНГ Євгеном Мушкіним.



Na kyїv'skomu VDNG pidbyly pidsumky zymovogo sezonu - vze kilka rokiv
pospil centr provodyt u sebe masstabnyj zahid "Zymova kraїna. Pro ce,
reformy na derzpidpryjemstvi, muzeї ta plany na majbutnje my pogovoryly z
generalnym dyrektorom VDNG Jevgenom Muskinym.



Cytaty latynkoju Щороку ми проводимо соціологічні дослідження, аби
зрозуміти що нам вдалось зробити добре, а що - навпаки. Ці дані дозволяють
підвищувати якість розваг у рамках проекту та рівень сервісів. У нас немає
єдиного рецепта чи причини для росту відвідуваності - як правило, це завжди
тисячі дрібниць. На кшталт, атмосфера свята (гірлянди, музика, фотозони,
аніматори), різноманітність розваг, якість їжі, посмішки співробітників чи
класний маркетинг - це все має вплив на відвідуваність ВДНГ. Як ми
підсилюємо якість того, що ми робимо для наших гостей, так само ми і
підвищуємо якість та ефективність рекламної кампанії проекту. Коли Зимова
Країна проходила в перший раз, ми погано розуміли, який вид реклами спрацює
найкраще. Умовно кажучи, це було щось на зразок стрілянини з гармати по
горобцях. Ми проаналізували, зробили висновки. Київ - наша головна
аудиторія. Іншими словами: де рекламуємо, звідти і приїздять. З точки зору
дозвілля, ми вже цікаві іноземцям, які приїжджають в Україну. Ті, хто
приїжджає на ВДНГ вперше, стають нашими постійними гостями. І хоча
порівнювати нас з публічними громадськими просторами Європи з точки зору
якості паркової інфраструктури зараз можна лише з дуже великою натяжкою, ми
все одно цікаві гостям з-за кордону. Не на останньому місці за
привабливістю для них, до речі, є наші памятники архітектури і елементи
монументальної пропаганди СРСР - радянська символіка на павільйонах-
памятках архітектури. Зазвичай якщо ти бачиш, якийсь чоловік фотографує
павільйони і серпи та молоти, це з великою ймовірністю іноземний гість. Шоу
Вартові мрій, а тепер йому на зміну прийшло нове класне шоу Winterra.
Легенда казкового краю СТБ робив тільки в перший рік. Далі цим проектом
займалася і продовжує займатися компанія Starlight Entertainment, яка, як і
телеканал СТБ, входить до медіагрупи Starlight Media. А це один з наших
ключових партнерів, з яким ми продовжуємо успішно співпрацювати. Варто
зазначити, що частка відвідувачів, які поскаржилися на високі ціни нижче,
ніж у минулому році. Люди, які поскаржились на ціни - це лише частка від
тих, кому хоча б щось не сподобалося. При цьому людей, яким бодай щось не
сподобалося, стало на третину менше. Динаміка позитивна, але незадоволені
будуть завжди і це теж добре, бо змушує нас постійно вдосконалюватись.
Безкоштовних розваг і за доступними цінами у нас багато. Регулярні виступи
аніматорів, яскраві фотозони, новорічна ялинка, розважальні програми у
святкові дні з музичними безкоштовними концертами, а у Новий рік - навіть
масштабне лазерне шоу. Проект вже другий рік прибутковий. Ми ще підбиваємо
фінансові підсумки цього сезону, але вони точно будуть кращими за
минулорічні показники. Раніше зима для Експоцентру була страшним сном:
працівників відправляли у відпустки за свій рахунок, павільйони
консервували, а вже потім збитки намагались покривати за рахунок літнього
сезону. Тільки уявіть, ще пять років тому на ВДНГ взагалі не було
відвідувачів, а тепер ми шукаємо на сезон додаткові сили. Для відпусток -
немає часу. Проблема прибирання снігу залишилася практично нашою основною
проблемою. Негативних відгуків з цього питання стало значно менше, ніж
роком раніше, але факт залишається фактом. Проблема і фінансова, і
технічна: прибирання снігу - це гроші. Коли всюди снігопади, нашої техніки
недостатньо, а в оренду її партнери відразу не дають, тому що прибирають
насамперед в себе. В наступному році ми витратимо більше грошей на
прибирання, але докорінно вирішимо проблему тільки за кілька років, коли
зможемо дозволити собі покупку власної снігоприбиральної техніки.
Адміністрація міста в особі Володимира Прокопіва озвучила, що цей проект
розпочнеться реалізовуватись в 2019 році і буде завершено в 2020. Слово
стримано, проект уже стартував: Депутати Київради виділили гроші і вже
ведеться робота по розробці проекту добудови такого прямого переходу з
метро. А ще, завдяки меру Києва Віталію Кличку, найближчим часом місто
встановить світлофор на небезпечному перехресті, що веде до північного
заїзду ВДНГ (з боку Голосіївського проспекту). Це безперечно свідчить про
те, що місто піклується і про зручність, і про безпеку жителів і гостей
столиці, які тепер вже мільйонами приїжджають на ВДНГ. Ми, в свою чергу,
цінуємо підтримку Києва і робимо все для того, щоб завдяки нашій роботі
Київ ставав комфортнішим місцем для життя і привабливим для туристів. В
цьому році плануємо ремонтувати дороги, заїзди, встановити крапельне
зрошення для ялин на центральній алеї. Також в планах - висадка нових
дерев, відновлення освітлення на території, ремонт комунікацій та дахів
павільйонів. А ще ми виходимо на нормальний рівень обслуговування
лісопаркової зони ВДНГ: раніше санітарні рубки майже не проводилися - ліс
заростав, ставав місцями непролазним і навіть небезпечним. Тепер ми, як і
належить за законом, запрошуємо місто, проводимо комісії, ставимо клеймо на
загиблих деревах, отримуємо офіційні дозволи, наймаємо людей і чистимо ліс.
Деревину взимку використовуємо для обігріву оранжереї у Саду бажань, а ту,
що залишається, продаємо на дрова. Гроші йдуть в касу і дозволяють
утримувати відділ, який якраз і стежить за зеленими зонами ВДНГ. До речі
кілька місяці тому у нас проходив незалежний аудит з приводу законності
цього процесу. Так от, за результатами до нас вже звертаються інші державні
підприємства за консультаціями, як це правильно робити. Звичайно! Їх, ідей,
стільки, що вони стають у чергу. Але ділитися ними ми будемо трохи пізніше -
зараз команда готується, у першу чергу, до проекту Літо на ВДНГ, який
обєднає десятки літніх розваг для містян. Це дуже важливий освітній проект,
як для ВДНГ, так і для всієї України. У Литві, наприклад, успіх такого
музею вимірюють тим, скільки школярів після випуску обирають технічні
спеціальності - якщо цей показник зростає, значить музей виконує свою
функцію для міста і суспільства. Зараз таких музеїв на планеті сотні: в
Берліні, Варшаві, Парижі, Мюнхені, Валенсії, Лондоні, Нью Йорку, Сан-
Франциско... ВДНГ у своїй Концепції розвитку на 40 років передбачив
необхідність та можливість створення такого музею. І ми зробили перший
важливий крок: замовили розробку Концепції такого музею науки для України.
Концепція - готова. Документ у відкритому доступі. Тепер ми шукаємо на
нього фінансування. І це буде найскладнішим етапом. Так що просимо нам в
цьому допомагати всім, хто надихнувся ідеєю і темою! Проект переданий для
реалізації Міністерству культури України. На жаль, поки він лишається
проектом. Ми дуже сподіваємося, що це повязано з виборами Президента, і
відразу після їх закінчення міністр візьметься за реалізацію цього
важливого культурного проекту для України. Нагадую, що ключовим посилом
даного музею є фраза Ніколи більше - щоб не забули і не повторилося! Ми не
просто її відчуваємо. Якби не підтримка Апарату Президента України, всіх
позитивних змін, які сьогодні може спостерігати на ВДНГ вся країна, не
сталося б. У нас чомусь не прийнято хвалити, а я публічно заявляю, що є три
основні кити успіху змін і реформ в державній установі: Наявність підтримки
влади і повноважень на позитивні зміни. У мене це є - нас підтримує
Державне управління справами Президента України. Не красти. Важливо мати
готовність і волю щоб, по-перше, самому працювати чесно, по-друге, замінити
ключових менеджерів в команді на людей з трьома якостями: професіоналізм,
порядність, небайдужість. Цього не завжди достатньо, і не завжди вдається
знайти з першого разу, тому іноді доводиться на переправі змінювати членів
команди. Мати легітимну стратегію розвитку підприємства і кожен день
працювати, аби реалізувати її. Якщо такої стратегії немає, її потрібно
розробити. Так, крім одного важливого пункту: відновлення виставкової
функції (згодом у нас повинні зявитися нові виставкові павільйони) нам
реалізувати поки не вдалося. Все інше - за планом. Ми плануємо здивувати
наших гостей цілою низкою нових проектів та трансформацій ВДНГ вже влітку.
Це будуть і круті сезонні зони дозвілля, нові заходи. На відвідувачів
очікує ціла низка нових крутих заходів від Кураж Базару. А новими
резидентам-івентерами ВДНГ у цьому році стануть відомий всеукраїнський
проект Made in Ukraine та Family Day. Самі ми раніше не бралися за розробку
нових власних заходів, поки не були впевнені, що за якістю і масштабом вони
поступаються нашим зимовим проектам Зимова Країна на ВДНГ, Новий Рік на
ВДНГ, Запальна Масляна. Тепер ми готові, і в цьому році Київ отримає кілька
нових якісних фестивалів безпосередньо від команди ВДНГ - усе це у рамках
проекту Літо на ВДНГ.



Олександр Мамзуренко



10.04.2019,16:18



Na chasi 2019.04.10 19:09
https://nachasi.com/2019/04/10/yevgen-mushkin-vdng-talk/

←Назад | Всі теми →


The Global Association
of the Exhibition Industry

Всесвітня ассоціація
виставкової індустрії