Виставкова федерація України
Exhibition federation of Ukraine
Укр   Рус   Eng


 
Виставкові новини

Виставкові новини

[08.04.2019]
Як пройшов Retail&Development Business Expo - 2019 (фоторепортаж)

28-29 березня 2019 року в столичному НСК "Олімпійський" відбулася найбільша
в Україні міжнародна спеціалізована виставка індустрії рітейлу та
девелопменту - Retail&Development Business Expo - 2019.

Цього року захід відвідало близько 2000 осіб: топ-менеджери і власники практично всіх ключових компаній роздрібної торгівлі та комерційної
нерухомості, а також організацій, що пропонують ефективні рішення для
рітейлу і девелопменту. Серед гостей RDBExpo: власники і топ-менеджери
лідерів українського роздрібного ринку - Лукаш Ореховски (Lukasz
Orzechowski) (H&M), Сергій Бадрітдінов (Intertop), Юрій Гаткін (Brocard),
Андрій Шутко (Fozzy Group), Флоран Гійє (Decathlon), Валерія Луценко (Ашан
Україна), Тарас Середюк (Mafia), Андрій Логвин (Kasta), Володимир Тимочко
(Dragon Capital), Олексій Пашунов (Metro Cash&Carry Ukraine) та багато
інших.



Титульним партнером заходу виступила мережа студій одягу VOVK - No1 серед
молодих українських брендів одягу за темпами зростання і довіри клієнтів.
Офіційним технологічним партнером стала українська IT-компанія SMART
business. Офіційний партнер - River Mall.



На двох поверхах виставкової зони свої стенди представили Суші майстер, Hot
Drinks, White Lines, Київпроект девелопмент, SQM Experts, UTG, Нова пошта,
Justin, Meest, CEETRUS Ukraine, NAI Ukraine, ТРЦ Подоляни, ТРЦ Мармелад,
Modern-Expo Group, ТЦ Piramida, ТРЦ Victoria Gardens, ТРЦ Sky Park, VOVK,
Budhouse Group, JLL, Aisberg, Pikalka, Omnic, ТРЦ NEO PLAZA, 4Service
Ukraine, ТРЦ Мегамолл, Lumiere, Tips Mart, IDNT, М7 Девелопмент, VLU,
Passio, ТРЦ і БЦ Retroville, Identity Invest, Neocon, Convey, РОСС, System
Group, Synergetika, Omni Campus, Ledlife, Quantula, Nova Light, Sicore,
SHEN, Свитлотек, IBS, Mira, ADER HABER, iMe Group, Солянка, RDA, Area for
success, UVK, WRS, Fishka, DIODIKA, Market Music Ukraine, Midsun, Lioncom,
Fillin, Ageless, Хамелеон Софт, MINISO, Deloitte, ETC, Імперія Води та інші.



Крім экспозоны, в три потоки проходили ділові конференції, на яких близько
90 спікерів з українських і міжнародних рітейл-компаній поділилися своїм
досвідом, презентували цікаві кейси та нові проекти, обговорювали актуальні
проблеми галузі, шляхи їх вирішення та ключові тенденції ринку.



Всього програма включала в себе 16 тематичних блоків, що охопили всі
сторони життя і роботи вітчизняного рітейлу. У перший день в залі No1
обговорювали, як продавати більше за рахунок інновацій і які стратегії для
досягнення оптимального успіху існують. Зі своїми презентаціями виступили
топ-менеджери Епіцентр К, Kasta, Multiplex, Arricano, ТАСКОМБАНК і IDNT.



В цей же час в іншому залі виступали представники Leroy Merlin, Watsons, LC
Waikiki, Eldorado, АГРОМАТ, ювелірного дому ZARINA, Агрохолдингу АСТ і
компанії MIRA top recruiting. У панельній дискусії вони обговорювали
помилки найму топ-менеджменту, ключові компетенції успішного лідера
критерії підбору успішних топ-менеджерів та інші актуальні питання
Executive Search.



Ще в одному залі спецсессией проходив третій Modern Retail Forum, який
супроводжувала виставка інноваційних продуктів компанії Modern Expo. Під
час форуму, темою якого стала "Трансформація в ритейлі", 11 спікерів з
України, Німеччини, Швейцарії, Італії, Польщі розглядали кейси українських
і міжнародних компаній про бізнес-стратегії в умовах інновацій, сучасні
напрямки рітейлу, головні тренди в рітейл-дизайні тощо.



Склад спікерів другої сесії виставки був не менш яскравим. У першому залі
виступали представники Нова пошта, Varus, OMNIC, OVK, Glory Global
Solutions та інших компаній. На порядку денному сесії були логістичні
рішення та оптимізація бізнес-процесів у рітейлі. Серед іншого, спікери
виступили з презентаціями на теми "Нова логістика для e-commerce", "Крос-
індустріальні інновації в самообслуговуванні: рітейл, логістика та
нерухомість", "Аутсорсинг РЦ" та іншими.



В цей же час в ще іншому залі представники представники Comfy, Zlato.ua,
Mebelok.com, KIDDISVIT, MyPlay та Асоціації рітейлерів України обговорювали
інформаційну безпеку в ритейлі.



Прикінцеві сесії першого дня проходили за участю експертів представників
Dragon Capital, JLL, CBRE Ukraine, БЦ і ТРЦ Retroville, ТРЦ " ЗЛАТА ПЛАЗА,
Retail & Development Advisor і Budhouse group в одному залі і Ашан Рітейл
Україна, Алло, MasterZOO, Mikki / MyPlay, Світлотек і Stepanov в іншому.



Після кожної сесії робився перерва на каву, і учасники ринку могли в
неформальній обстановці поспілкуватися, обмінятися враженнями про виставку,
розповісти про свій досвід і обговорити плани на майбутнє. Неформальне
спілкування часто виявляється набагато успішніше і простіше, ніж довгі
години досягнення офіційних домовленостей. Тим більше, що на Retail &
Development Business Expo можна було зустрітися з людьми, в звичайний час
занадто зайнятими, щоб знайти час на неспішну розмову на професійні теми.



Для обговорення особливо делікатних тем окремо працювала VIP-зона для
переговорів, звідки відкривався вид на площу біля стадіону Олімпійський.
Тут можна було більш предметно обговорити майбутню співпрацю, познайомитися
в новацій на ринку, і дізнатися про кращі рішення для бізнесу.



Перший день виставки Retail&Development Business Expo - 2019 завершився
масштабною вечіркою, де учасники та гості заходу змогли відпочити,
насолодитися їжею і напоями, потанцювати та поспілкуватися в максимально
розслаблюючій обстановці. Під час заходу партнери RDBExpo розігрували
численні призи та подарунки. Партнери призового фонду вечора: Yves Roсher,
Isei, Aloha та інші. Алкогольних партнером вечора виступили брендиJack
daniel's і Finlandia. Солодкий партнер - мережа кондитерських СМІЯН.



Другий сесійний день був не менш насиченим. Сесія No 1 в першому залі була
присвячена презентації проектів нових ТРЦ. Серед них - ТРЦ White Lines в
Києві, Alfa Mall і NEO PLAZA в Дніпрі, а також реформування найбільшого в
Східній Європі торгового центру Барабашово в Харкові. У дискусії взяли
участь представники UTG, A Development, Joint Industrial Park, АВЕК, ТЦ
Барабашово.



В рамках сесії експерти Асоціації рітейлерів України представили масштабне
дослідження, присвячене детального аналізу пулу орендарів найбільших
торгово-розважальних центрів України. Детальніше з доповіддю можна
ознайомитися за адресою.



Після перерви в цьому ж залі, для обговорення трансформації, як основного
виклику галузі 2019-2021 років зустрілися керівники Ашан Рітейл Україна,
Intertop Ukraine, MAFIA і Deloitte Україна. Вони обговорили: які зовнішні
та внутрішні виклики для компаній стоять на найближчі п'ять років, як
експерти оцінюють готовність своїх компаній до роботи з цими викликами, як
особисто вони планують свою трансформацію та інше.



Заключна сесія першого залу була присвячена e-commerce і маркетплейсам.
Спікерами виступили топ-менеджмент Rozetka.ua, Zakaz.ua, EVO.company,
Omnicore, Pikalka, а також MD Fashion. Вони обговорювали діджиталізацію, як
продуктовим рітейлерам почати заробляти в онлайні, український EDI,
магазини без кас і касирів і багато іншого.



У залі No3 пройшла сесія під знаком теми "чи Може бізнес впливати на
"правила гри". Під час панельної дискусії експерти обговорювали позитивний
і не дуже досвід співпраці з владою в контексті змін до законодавства, як
вдалося скасувати обов'язкове ведення КОРО і Книг відгуків і пропозицій,
коли чекати електронну товарно-транспортну накладну і бути РРО 3-ого
покоління.



Сесія пройшла під гидой СУП (Спілка українських підприємців).



Водночас у залі No 2 пройшло поспіль 3 сесії. Перша з них була присвячена
маркетингу, digital і PR. Своїм експертною думкою з цих питань поділилися
директори з маркетингу, Head of SMM та інші фахівці INTERTOP, БФК Gulliver,
Kasta, COMFY, Bespoke Marketing і RocktData.io. Серед іншого вони міркували
про "шляхи клієнта" в новому цифровому світі, сучасних маркетингових
прийомів, роботі з чат-ботами і в чому іншому.



Друга сесія другого залу називалася "LEGAL RETAIL". Своїм досвідом
поділилися юристи - експерти, представники таких компаній, як Епіцентр К,
PepsiCo Ukraine, MERX, , а також ADER HABER, під егідою яких пройшла вся
сесія.



Заключна сесія була присвячена франчайзингу і пройшла під егідою Franchise
Grope. У панельній дискусії взяли участь керівники MINISO Ukraine,
Salateira, No Taboo, Sharikava і Franchise Group.



Серед гостей можна було зустріти топ-менеджмент і лінійних керівників
компаній, які грають ключову роль у формуванні і розвитку цивілізованого
ринку рітейлу в країні: mcdonald's, Brocard, Цитрус, LC Waikiki, LPP,
Arricano, Будинок Іграшок, Золотий Вік, СЮФ, SOVA, Zarina, Мегаспорт,
Фуршет, Varus, Таврія В, Мегамаркет, Arena, ARGO, Yves Rocher Україна, СТРЦ
Sрartak, ТРЦ " Komod, ТЦ Globus, Мануфактура, Forum Lviv, Даринок,
Eldorado, RDA, Cushman & Wakefield, ДЕКА і багатьох інших.



Традиційно всі бажаючі могли сфотографуватися біля бренд-волла, де були
присутні логотипи організаторів, партнерів та спонсорів заходу.



Ще більше фото можна знайти на офіційній сторінці Facebook RAU.



Асоціація Рітейлерів України дякує всім спікерам, гостям та партнерам
заходу, без яких проведення виставки було б неможливим:
Титульний партнер - VOVK
Офіційний технологічний партнер - SMART business
Офіційний партнер - River Mall
Партнери сесій: Modern Retail Forum, ТРЦ Подоляни, СУП, UVK, ТАС,
RocketData, ТЦ Барабашово, NEO PLAZA
Партнери події: Park Inn by Radisson Kyiv Troyitska, Miniso, Ageless, UMA
Consulting



< li>солодкий партнер: < strong>Сміян< / strong>< / li>
Алкогольні партнери: Jack daniel's, Finlandia
Ексклюзивний партнер по воді: Coca Cola HBC Ukraine
Партнер вечірки: Суші Майстер



Асоціація Рітейлерів України 2019.04.03 08:26
https://rau.ua/novyni/r-d-b-expo-2019-fotoreportazh/

←Назад | Всі теми →


The Global Association
of the Exhibition Industry

Всесвітня ассоціація
виставкової індустрії